Da li je lakše promeniti glavčine nego menjati paknove i cilindre?
Ako neko ima zadnje glavčine, molim da mi se javi.
Pomagajte drugovi, još da sredim zadnje kočnice i prolazim tehnički.
Zadnji desni slabo koči na nožnoj dok ručnu ne hvata uopšte.
Levi je dobar.
Otvarao sam desni doboš, blokirao cilindar, ima li neka vakcina?
Glavčine zadnjih točkova za Alfu 33
- svetoklik
- Garaža: Alfa Romeo 75 1600 IE
Vakum plin
Ex Alfa Romeo 33 1.5
Ugrađeno ubrizgavanje benzina i vakum plin. - Lokacija: Beograd
- svetoklik
- Garaža: Alfa Romeo 75 1600 IE
Vakum plin
Ex Alfa Romeo 33 1.5
Ugrađeno ubrizgavanje benzina i vakum plin. - Lokacija: Beograd
Post
Re: Glavčine zadnjih točkova za Alfu 33
Zamenio sam paknove na obe strane i desni cilindar.
Ko bude menjao, mora prvo da otvori doboš i proveri delove.
Postoje tri varijante.
Ko bude menjao, mora prvo da otvori doboš i proveri delove.
Postoje tri varijante.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Glavčine zadnjih točkova za Alfu 33
Svaka cast na trudu
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- svetoklik
- Garaža: Alfa Romeo 75 1600 IE
Vakum plin
Ex Alfa Romeo 33 1.5
Ugrađeno ubrizgavanje benzina i vakum plin. - Lokacija: Beograd
Post
Re: Glavčine zadnjih točkova za Alfu 33
Ne dam salaš pored malog rita.
Nego ima li neki heroj da mi zameni lamelu?
Nego ima li neki heroj da mi zameni lamelu?