159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Mladenke i FantomX,mogli bi u domenu posla svojih kuca, da daju malo extra snage kolegama kojima su povadjene klapne,a eventualno nisu zadovoljni potezanjem ispod 2000rpm...
Odradi se custom mapa,gde bi se zadenulo malo vise goriva u nizem rezimu obrtaja...da ja ne tupim,oni bolje znaju da objasne .
Bude malkice dima ali pare ostanu u dzepu
Odradi se custom mapa,gde bi se zadenulo malo vise goriva u nizem rezimu obrtaja...da ja ne tupim,oni bolje znaju da objasne .
Bude malkice dima ali pare ostanu u dzepu
A Man's Got to Know His Limitations...
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Evo da se i ja umešam malo u diskusiju i podelu iskustva. Nije u pitanju 159-ka ali je Crosswagon sa sličnim-istim motorom. Ja sam recimo zamenio granu sa krilcima sa identičnom bez krilaca jer je to bilo mnogo jednostavnije i praktičnije od vadjenja krilaca i krpljenja rupa na grani.
E a stižemo i do utisaka i razlika u vožnji pre i posle intervencije,da napomenem moja grana sa krilcima je bila potpuno funkcionalna i zamenjena je na 111000 km. ili pre 2000 km. a EGR ugašen pre 15000km. i grana nije još bila puno zaprljana pogotovo ne kao ona polovna što sam uzeo bez krilaca.
Da se vratimo utisku o razlici u vožnji...pa nema razlike,ako je ima onda je toliko mala da ja ne osetim koliko god se trudio a priče da je auto mrtav do 2000 o/min. su neosnovane i mogu biti samo predpostavke nekog ko nije vozio takav auto.Inače i crosswagon je težak kao i 159-ka a povlači isto kao i pre.Naravno uradjen je i remap kad je gašen EGR tako da je poredjenje pre i posle zamene grane na mestu.
Ne pitajte zašto sam menjao funkcionalnu granu jer baš nekog razloga i nema ali ako se uzme da sam na prošloj alfi menjao motor umesto velikog servisa ovo je još i banalni zahvat.
E a stižemo i do utisaka i razlika u vožnji pre i posle intervencije,da napomenem moja grana sa krilcima je bila potpuno funkcionalna i zamenjena je na 111000 km. ili pre 2000 km. a EGR ugašen pre 15000km. i grana nije još bila puno zaprljana pogotovo ne kao ona polovna što sam uzeo bez krilaca.
Da se vratimo utisku o razlici u vožnji...pa nema razlike,ako je ima onda je toliko mala da ja ne osetim koliko god se trudio a priče da je auto mrtav do 2000 o/min. su neosnovane i mogu biti samo predpostavke nekog ko nije vozio takav auto.Inače i crosswagon je težak kao i 159-ka a povlači isto kao i pre.Naravno uradjen je i remap kad je gašen EGR tako da je poredjenje pre i posle zamene grane na mestu.
Ne pitajte zašto sam menjao funkcionalnu granu jer baš nekog razloga i nema ali ako se uzme da sam na prošloj alfi menjao motor umesto velikog servisa ovo je još i banalni zahvat.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
taj ko gasi krilca malo podigne podigne pritisak i spegla krivu i ne oseti se nista.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Mislim da remapovan auto nije merodovan za poredjenje sa i bez flapsova
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Ne verujem da su inženjeri bez veze postavili flapsove ali efekat istih je gotovo zanemariv. Neka svako sam odluči šta će sa istima,ja samo prenosim svoja iskustva i da je sa izbacivanjem ili zamenom druge drane bez flapsova gubitak neprimetan.
Sent from maj el dži ge-2 manji
Sent from maj el dži ge-2 manji
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Nema veze, probamo onda dva remapirana auta, taman da se vidi da li remap može da iskompenzuje njihovo uklanjanje.bums85 napisao:Mislim da remapovan auto nije merodovan za poredjenje sa i bez flapsova
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Majstora sam ti obezbedio pa, ti sad odluci sta ces daljeGorandrums napisao: Samo ako je situacija takva kako je opisuju majstori za vadjenje flaps-ova, scenario se menja.
- milosabs
- Garaža: e39 525 d sport m optic touring
- Lokacija: Novi Sad Nis
Post
Za159 se mozad manje oseti, ja cu ti reci da na e39 525 d itekako vidi gubitak na malim obrtajima, skinuto isto iz predostroznosti.Ako si u mogucnosti nov usis stavi i miran si 100000 km
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
bio jednom jedan TI
- Gorandrums
- Garaža: Alfa Romeo 159sw
- Lokacija: Pozarevac
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Ok, situacija je manje-vise jasna . Generalno sa novom usisnom granom i zatvorenim egr-om ne mogu pogresiti.
Hajde da ponovim samo pitanje - da li ima problema oko stavljanja sa stare grane ispravnog motorcica (aktuatora) na novu Pierburg?
Hvala...
Hajde da ponovim samo pitanje - da li ima problema oko stavljanja sa stare grane ispravnog motorcica (aktuatora) na novu Pierburg?
Hvala...
Ne postoji toliko jednostavan posao da se isti ne moze lose odraditi.
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Ja sam uz novu granu,dobio i glanc novu klapnu usisa.
E sada,znam da je Kica pricao,kako je caka da se prepakuje neki deo sa stare grane ali da je to nesto sto je uobicajeno za takav poduhvat i nije nista problematicno.
E sada,znam da je Kica pricao,kako je caka da se prepakuje neki deo sa stare grane ali da je to nesto sto je uobicajeno za takav poduhvat i nije nista problematicno.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Meni Desa prepakovao sa stare na novu bez problema
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Ja sam pre 159 imao 147 16v 140ks, od nizih obrtaja je vukla kao luda, prodao je, testirao onu 159 sa oglasa sa alpine ozvucenjem i ekranima u sedistima, 1.9 150ks, do 2000 obrtaja, auto apsolutno nema snage/obrtnog momenta, preko 2000 sto kazu kao iz puske ispaljen, ova moja 2.0 vuce bas jako do 2000...mada meni je nova usisna, zatvoren egr, i skoro je reparirana turbina, moja bas lepi do 2000, mada je ne gazim ispod 1800 obrtaja, zbog zamajca...Moj butt dyno je osetio veliku razliku sa ispravnim vs neispravnog usisa, bukvalno po gradu moze da se vozi da se ne prelazi 2000 obrtaja, toliko ima obrtnog momenta u nizim obrtajima...a ona 1.9 sa losim usisom ni da joj prismrdi...
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Samo da dodam da nova usisna za 2.0JTDm dolazi sa aktuatorom, tj. nema potrebe za prepakivanjem.
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Moje poređenje stvari je otprilike ovako:
- Vozio sam bratovu 159ku sa flapsovima, 2.0 170ks , ide solidno dobro iz nižih obrtaja, i dolično u višim obrtajima.U jednom trenutku je demontirao flapsove preventivno, i nakon toga ide isto kao i pre. Ne oseti se razlika. Auto je sa malom kilometražom, sve fabrika na njemu.
- Vozim svoju 147icu 1.9jtdm 150ks, došla sa amputiranim flapsovima, iz niskih obrtaja ide odlično, dok preko 2000obr ubija.Kako ide sa krilcima, i da li ide bolje nisam proverio jer nisam vozio sa čitavim usisom.
Epilog: 147ica bez krilaca pegla 159ku sa ili bez krilaca, bilo 150ks ili 170ks! Govorim o stock varijantama, dakle nema remapa.147ica je mnoooogo agilnija od 159ke, ide kako pomisliš.
Zaključak: Da je moja 159ka, i da je primerak vredan pažnje, ipak bih uzeo novu usisnu granu.Njoj ipak možda treba još malo agilnosti, jer je auto težak.
- Vozio sam bratovu 159ku sa flapsovima, 2.0 170ks , ide solidno dobro iz nižih obrtaja, i dolično u višim obrtajima.U jednom trenutku je demontirao flapsove preventivno, i nakon toga ide isto kao i pre. Ne oseti se razlika. Auto je sa malom kilometražom, sve fabrika na njemu.
- Vozim svoju 147icu 1.9jtdm 150ks, došla sa amputiranim flapsovima, iz niskih obrtaja ide odlično, dok preko 2000obr ubija.Kako ide sa krilcima, i da li ide bolje nisam proverio jer nisam vozio sa čitavim usisom.
Epilog: 147ica bez krilaca pegla 159ku sa ili bez krilaca, bilo 150ks ili 170ks! Govorim o stock varijantama, dakle nema remapa.147ica je mnoooogo agilnija od 159ke, ide kako pomisliš.
Zaključak: Da je moja 159ka, i da je primerak vredan pažnje, ipak bih uzeo novu usisnu granu.Njoj ipak možda treba još malo agilnosti, jer je auto težak.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
147 vs 159
Nole,ne mogu se mešati babe i žabe,odnosno klase,odnosno mala i lagana 147 i 1500kg teška limuzina 159,koja je koncipirana za stabilnost i udobnost na malim, srednjim i velikim krstarećim brzinama i kojoj je potreban svaki dodatni moment pri kretanju.
Verujem i da jugić 1300ccm dere 147-cu na kretanju kako god poželiš ali svi znamo kako bi se završilo odmeravanje na 500 ili još gore 1000km dugoj deonici u cugu
Nole,ne mogu se mešati babe i žabe,odnosno klase,odnosno mala i lagana 147 i 1500kg teška limuzina 159,koja je koncipirana za stabilnost i udobnost na malim, srednjim i velikim krstarećim brzinama i kojoj je potreban svaki dodatni moment pri kretanju.
Verujem i da jugić 1300ccm dere 147-cu na kretanju kako god poželiš ali svi znamo kako bi se završilo odmeravanje na 500 ili još gore 1000km dugoj deonici u cugu
A Man's Got to Know His Limitations...
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
Eh sad, baš jugić...da reče swift 1.3 pa ajd'....
P.S. Ne, nisam ni mislio na peglanje na 402m, pričam o agilnosti u svim režimima vožnje... koliko se razlikuje kod ta dva auta.
Nakon ove 147ice ne bih mogao da vozim stock 1.9 ili 2.0 159ku...bio bi ili remap ili 2.4jtdm. Nisam nikada vozio 2.4, da jesam možda bih pričao kako je 147ica troma.
P.S. Ne, nisam ni mislio na peglanje na 402m, pričam o agilnosti u svim režimima vožnje... koliko se razlikuje kod ta dva auta.
Nakon ove 147ice ne bih mogao da vozim stock 1.9 ili 2.0 159ku...bio bi ili remap ili 2.4jtdm. Nisam nikada vozio 2.4, da jesam možda bih pričao kako je 147ica troma.
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!
On the subject: http://www.autolusso.co.uk/swirl-flap.html
Otišla je tema daleko, mi koji smo zamenili usisnu granu deluje kao da pravdamo investiciju Goxy-ev komentar s prve strane je pravo u metu, u većini slučajeva ljudi rade zatvaranje EGR-a i skidanje klapni, i ukupan efekat je - sve ide isto ili bolje, a razlog je ustvari zatvoren EGR.
Kod mene je bio zatvoren EGR i usisna u kvaru sa otvorenim klapnama. Posle nove usisne razlika prosto postoji. Kategorija je teško merljiva, jedino ako npr. Mladenke može preko ECU da zatvori krilca, pa da se snime logovi pre i posle. Ako je potreban dobrovoljac, tu sam.
Otišla je tema daleko, mi koji smo zamenili usisnu granu deluje kao da pravdamo investiciju Goxy-ev komentar s prve strane je pravo u metu, u većini slučajeva ljudi rade zatvaranje EGR-a i skidanje klapni, i ukupan efekat je - sve ide isto ili bolje, a razlog je ustvari zatvoren EGR.
Kod mene je bio zatvoren EGR i usisna u kvaru sa otvorenim klapnama. Posle nove usisne razlika prosto postoji. Kategorija je teško merljiva, jedino ako npr. Mladenke može preko ECU da zatvori krilca, pa da se snime logovi pre i posle. Ako je potreban dobrovoljac, tu sam.
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
Post
Kad su se vec skupili ljudi koji znaju nesto o klapnama da pitam i ja nesto,
Sta je sa klapnama u 2.0 mjtd i 1.9 twin turbo?
Kako je resena grana, da li takodje postoji sansa da ulete i naprave haos ili je to reseno na ovim motorima?
Sent from my LG G4
Sta je sa klapnama u 2.0 mjtd i 1.9 twin turbo?
Kako je resena grana, da li takodje postoji sansa da ulete i naprave haos ili je to reseno na ovim motorima?
Sent from my LG G4