Aham, a ja kontao da si mislio na nacin da se proveri bez skidanja menjaca....
U zadnje vreme mi i papucica kvacila ima neko pucketanje kad se pritiska...ne znam sta je...
Savet oko kupovine kvacila
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Nikola, da ne skripi? To je known issue sa alfama pa i 159
Assumption is the mother of all fuckups
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Za sad ne skripi, ali malo pucne dole bas pri kraju...danas sam menjao brzine u mestu dok je bio ugasen auto, bez kvacila, i ne idu brzine ni tako nesto tecno....Moguce je da mi problem pravi sajla za napred nazad...definitivno moram da resavam to u najskorije vreme
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Ok, ali prvo pogledaj sve ostalo oko toga prije nego skines mjenjac. Zalud trosis pare a sve sto uradis (podmazivanje sajli i tog mehanizma oko rucice) moze samo da koristi
Sent from mTalk
Sent from mTalk
Assumption is the mother of all fuckups
- alfabg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd(85 kw)rest. 2004.Remaped
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Evo i moj set stigao za zamenu.Proklizava u 5.brzini pa polako gledam sta cu,gde cu i kod koga cu.Tu i tamo zatrese pri kretanju vec 2,5 godine od kad je kod mene.
Nego imam jedno pitanje,zvao sam dva majstora(Lekino brdo i Resnik)da se raspitam i epilog je porazavajuci.Oba majstora (jedan favorizuje sax a drugi valeo)kazu da ce auto tresti ponekad nakon nekog vremena posle ugradnje.Nisam im spominjao da mi sad trese pri kretanju.Na moje pitanje kako i zasto obojica odgovorise "pa tako,to je normalno kad se na alfi zameni set kvacila,nista strasno".
Ma gde nista strasno.Sta Vi kazete?
Nego imam jedno pitanje,zvao sam dva majstora(Lekino brdo i Resnik)da se raspitam i epilog je porazavajuci.Oba majstora (jedan favorizuje sax a drugi valeo)kazu da ce auto tresti ponekad nakon nekog vremena posle ugradnje.Nisam im spominjao da mi sad trese pri kretanju.Na moje pitanje kako i zasto obojica odgovorise "pa tako,to je normalno kad se na alfi zameni set kvacila,nista strasno".
Ma gde nista strasno.Sta Vi kazete?
Show Must Go On
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Iskustvo sa sachs-om:
- posle 2 i po godine i predjenih 40ak hiljada kilometara kvacilo isto kao i prvog dana, pedala iste tvrdoce sve vreme - mekana.
Valeo nisam vozio ali sam primetio da ga dosta majstora forsira.
- posle 2 i po godine i predjenih 40ak hiljada kilometara kvacilo isto kao i prvog dana, pedala iste tvrdoce sve vreme - mekana.
Valeo nisam vozio ali sam primetio da ga dosta majstora forsira.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Taj iz Resnika je strasni strucnjak... Gomila gluposti. Ako je zamajac dobar nema nikakvog razloga da trese. Remontovane korpe kod kontra kvacila hoce da tresu, pa ako ti majstor uvali remontovanu korpu po cijeni nove... Na prosloj 147 uzeo komolet set i zamajac preko setkvacila.rs i sljaka i dalje kao prvog dana. Ima svakakvih iskustava ali cini mi se da luk ima najvise pristalica na forumu. Najvaznija je garancija u stvari, vaznija od marke..
Assumption is the mother of all fuckups
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Interesantno zapažanje za trešenje.
Ja sam nekako uveren da je do majstora barem polovina problema sa zamenjenim kvačilima, čitajući iskustva. Iskustava ima dosta, skoro svako ko je menjao kvačilo na forumu je imao neki komentar.
Meni je na primer posle zamene bilo prvo jako meko, pa je otvrdnulo, pa omekšalo. Neko vreme je pomalo vibrirala pedala posle zamene kad je nagazim dok menjam brzine, pa je prestala. Čuo se druk posle zamene, pa je prestao.
Sad je sve manje više ok, a prešao sam oko 50.000 od tada.
Set sam uzeo ricambi originali (Valeo proizvođač u kutiji). Menjao sam tad i zamajac.
I naravno, majstorsko objašnjenje je "treba to neko vreme da nalegne". Gle čuda, stvarno je naleglo. Ali ne mogu da se otmem utisku da ne bi trebalo da naleže, samo da majstora nije mrzelo da to centrira pomoću alata (koji postoji), da podmaže spojničku, čaure viljuške i tako te neke sitnice... koje su oko 10 minuta posla kad je sve rastavljeno. Nego "teraj ti to, treba da nalegne". Tri sekunde izgovaranja.
Ja sam nekako uveren da je do majstora barem polovina problema sa zamenjenim kvačilima, čitajući iskustva. Iskustava ima dosta, skoro svako ko je menjao kvačilo na forumu je imao neki komentar.
Meni je na primer posle zamene bilo prvo jako meko, pa je otvrdnulo, pa omekšalo. Neko vreme je pomalo vibrirala pedala posle zamene kad je nagazim dok menjam brzine, pa je prestala. Čuo se druk posle zamene, pa je prestao.
Sad je sve manje više ok, a prešao sam oko 50.000 od tada.
Set sam uzeo ricambi originali (Valeo proizvođač u kutiji). Menjao sam tad i zamajac.
I naravno, majstorsko objašnjenje je "treba to neko vreme da nalegne". Gle čuda, stvarno je naleglo. Ali ne mogu da se otmem utisku da ne bi trebalo da naleže, samo da majstora nije mrzelo da to centrira pomoću alata (koji postoji), da podmaže spojničku, čaure viljuške i tako te neke sitnice... koje su oko 10 minuta posla kad je sve rastavljeno. Nego "teraj ti to, treba da nalegne". Tri sekunde izgovaranja.
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Ako je zamajac dobar, i ako se kvačilo ugradi kako treba, nema šta da trese.Kako neko iznad reče, a ja podržavam, mislim da je većina problema nakon zamene uzrokovana nestručnom ugradnjom, pa je s toga moje mišljenje da je bitnije naći pravog majstora nego mozgati da li saks, valeo, luk.Jer, zapravo, sve su to slični/isti setovi, približnog kvaliteta, i iako neki favorizuju LUK, neki Valeo, sa druge strane dobijaju kutiju od jednog a proizvod od drugog, pa prosudite sami.
Što se mog ličnog iskustva tiče, zamenio sam originalni set na 197k km Valeovim zamenskim setom, cena je bila oko 150e, made in Turkey i od tada sam prešao 43k km bez ikakvog simptoma problema.Prilikom zamene kvačila konstatovano da je zamajac u 'veoma dobrom stanju'. Toliko
Re: Savet oko kupovine kvacila
Kažemo da treba da tražiš trećeg majstora, jer ta dvojica nisu vredni pažnje čim su takve komentare plasirali još pre nego što si otišao.alfabg napisao:Evo i moj set stigao za zamenu.Proklizava u 5.brzini pa polako gledam sta cu,gde cu i kod koga cu.Tu i tamo zatrese pri kretanju vec 2,5 godine od kad je kod mene.
Nego imam jedno pitanje,zvao sam dva majstora(Lekino brdo i Resnik)da se raspitam i epilog je porazavajuci.Oba majstora (jedan favorizuje sax a drugi valeo)kazu da ce auto tresti ponekad nakon nekog vremena posle ugradnje.Nisam im spominjao da mi sad trese pri kretanju.Na moje pitanje kako i zasto obojica odgovorise "pa tako,to je normalno kad se na alfi zameni set kvacila,nista strasno".
Ma gde nista strasno.Sta Vi kazete?
Ako je zamajac dobar, i ako se kvačilo ugradi kako treba, nema šta da trese.Kako neko iznad reče, a ja podržavam, mislim da je većina problema nakon zamene uzrokovana nestručnom ugradnjom, pa je s toga moje mišljenje da je bitnije naći pravog majstora nego mozgati da li saks, valeo, luk.Jer, zapravo, sve su to slični/isti setovi, približnog kvaliteta, i iako neki favorizuju LUK, neki Valeo, sa druge strane dobijaju kutiju od jednog a proizvod od drugog, pa prosudite sami.
Što se mog ličnog iskustva tiče, zamenio sam originalni set na 197k km Valeovim zamenskim setom, cena je bila oko 150e, made in Turkey i od tada sam prešao 43k km bez ikakvog simptoma problema.Prilikom zamene kvačila konstatovano da je zamajac u 'veoma dobrom stanju'. Toliko
- alfabg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd(85 kw)rest. 2004.Remaped
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Tako cu i da uradim.Narucicu set i otici kod sasvim petog majstora koji mi je na predhodnim kolima(jtd,multijet) menjao setove kvacila i nisam imao problema,cuti covek i radi sta treba.Malo mi se zgadili neki majstori koji rade iskljucivo alfe.Svaka cast pojedincima ali ovi na koje sam ja naletao su se digli u nebesa.Ko spejs satlove da popravljaju,ziva nauka i filozofija zameniti set.Sve im komplikovano u teoriji a ustvari neki klinci im u servisima rade.Naravno kad dodjes po kola kazu da su licno to odradili,ma opste poznata stvar.
Show Must Go On
- Fica
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v
Alfa Romeo 159 SW 2.0 jtdm 136HP - Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Pre godinu dana stavljen Valeo made in France,tako pise na deklaraciji na kutiji,uvoznik cini mi se Kit commerce...
Preslo se od tada 25000 km, sve ok, mada je kod alfi kvacilo generalno malo tvrdje.
Preslo se od tada 25000 km, sve ok, mada je kod alfi kvacilo generalno malo tvrdje.
- Joca1992
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS restyle
- Lokacija: Bor
- Lokacija: Bor,Srbija
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Da ne otvaram drugu temu...Trebam da menjam set kvacila, u ponudi su Valeo, Sasch i Luk, e sada je problem u nekim f220, f205, f230, to mi je rekao u prodavnici kada sam zatrazio za moj auto....tako da ako neko zna koji ide u ts, neka slobodno podeli p.s. 156 1.8 ts 2002 godiste.
''True Alfa resists all definitions''
- Nicola Romeo
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
-------------------------------- - Lokacija: Zvezdara
- Lokacija: Beograd
Post
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
Re: Savet oko kupovine kvacila
Valeo samo made in France, Sasch samo sa njihovim pecatom... i nema problema. Razlika izmedju turskog valea i francuskog moze da bude izmedju 5-7k dinara.
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Ja sam imao muke oko narucivanja seta kvacila za svoju 159. Koga zanima i koga ne mrzi neka procita u mom "virusu" da ne pisem opet sve ovde.
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- alfabg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd(85 kw)rest. 2004.Remaped
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Zamenih i ja set kvacila.Sinoc sam preuzeo kola.Set je LUK tako bar pise na kutiji i samom setu.Plivajuci je u "veoma dobrom stanju".Set koji je skinut je prva ugradnja(bar po oznakama) a na satu je 201.000.Nesmem nista unapred..videcemo.Uglavnom prvi utisci su dobri.Mekana pedala,ne trese(tresao povremeno pri polasku predhodne 2,5 godine)nadam se da ce biti ok.Majstor se licno posvetio zameni tj.samo on je radio.Zamenio je i semering radilice kad je vec pristupacno,semeringe poluosovina.
Show Must Go On
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Savet oko kupovine kvacila
Biće to ok sigurno...sto se tiče stvarne kilometraže, moje misljenje je da je jedan od pokazatelja iste baš taj set kvačila.Ukoliko je skinut set fabrička ugradnja, a dokaz za to je datum na setu koji se uglavnom poklopi sa godinom proizvodnje auta, onda ti je ta kilometraža prava.Koliko sam zaključio na osnovu svog a i par tuđih iskustava, fabrički set na jtd/jtdm uglavnom stigne na zamenu oko 200k km, plus/minus desetak-dvadeset hiljada, u zavisnosti ko je i kako vozio automobil.Kada sam menjao svoj set, datum je na starom je bio iz godine proizvodnje auta, a kilometraža 197k.Takođe, po rečima majstora, zamajac u 'veoma dobrom' stanju, na osnovu čega se može zaključiti da fabrički zamajac komotno može da isprati dva seta kvačila u večna lovišta...na osnovu toga, ispadaju smešni/glupi opisi prodavaca koji prodaju automobile sa navodnih 120-150k km i pritom napominju da je zamenjen i zamajac.Smešno...znači automatski 350+ hiljada km.
A što se tvrdoće tiče, i meni je u prvih 1000km bilo mekanije kvačilo nakon zamene, ali po izjavi mnogih, a tako je bilo i u mom slučaju, nakon te neke kilometraže dobije na tvrdoći i opet ne bude baš mekano kao na puntu 1.2 8v.
A što se tvrdoće tiče, i meni je u prvih 1000km bilo mekanije kvačilo nakon zamene, ali po izjavi mnogih, a tako je bilo i u mom slučaju, nakon te neke kilometraže dobije na tvrdoći i opet ne bude baš mekano kao na puntu 1.2 8v.
- bjan1111
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: beograd
Post
zamajac 159 110 kw
Novi sam ovde nesnalazim se bas , pitao bih dali je dobro i gde reparirati plivajui zamajac , imali ko iskustva . Hvala
- lazictrans023
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 159 1,9 jtdm 16v
- Lokacija: zrenjanin
- Nicola Romeo
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
-------------------------------- - Lokacija: Zvezdara
- Lokacija: Beograd
Post
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
Re: zamajac 159 110 kw
Bolje kupi dobar polovan nego da repariras.bjan1111 napisao:Novi sam ovde nesnalazim se bas , pitao bih dali je dobro i gde reparirati plivajui zamajac , imali ko iskustva . Hvala
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!