Pozdrav. Pukao mi je zupčasti i poslao sam glavu da se uradi.. Pa kad sad već sve menjamo, valjalo bi i ispustiti ulje i oprati motor dok glava ne stigne sa remonta, da ulje bude normalne boje.. Nije da je crno, ima 180k pređenih, ali što da ne očistimo kad možemo...
E sad, kako, čime, dok je glava dole? Skidam karter ili ima nekih caka?
Zamena glave i čišćenje motora
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Zamena glave i čišćenje motora
Menjam kad menjam, tipa jednom godišnje, ali ne prelazim više od 12k u proseku.. Nego kad radimo da uradimo...
Znam da ima da se uzme kao neka bočica, ispusti se ulje, sipa, motor radi par min ispusti i sipa novo.. e sad, glava je skinuta..
Znam da ima da se uzme kao neka bočica, ispusti se ulje, sipa, motor radi par min ispusti i sipa novo.. e sad, glava je skinuta..
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Zamena glave i čišćenje motora
Zato što nema potrebe, nisam fanatik
Gde da menjam sve i opet ko zna kakav motor će doći... Ovako sredim sve i znam šta sam uradio... A i ovako je jeftinije. A i ne treba mi jače, ovo je sasvim dovoljno
Gde da menjam sve i opet ko zna kakav motor će doći... Ovako sredim sve i znam šta sam uradio... A i ovako je jeftinije. A i ne treba mi jače, ovo je sasvim dovoljno