147 problem sa gašenjem i vučom
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
147 problem sa gašenjem i vučom
Pozdrav forumašima... Predstavio sam se u virusu, kao što je i red, pa sad da pređem na problem.
Auto je 2001, 1,6TS, 150k km...
Upali normalno, normalno radi na leru, i mogu da vozim na leru nekoliko desetina metara, uguši se i ugasi... Počelo je da se dešava iznenada, drugi put. Jednostavno upali normalno, dam gas i uguši se. Desilo se da dva puta normalno proradi i vuče i obrtaje mogu da nabijem, ali počne da secka i ugasi se...
Sve ovo mi se desilo prvi put 31,12,2012... Tako se mučio do parkinga, ostavim ga, odem na doček, dođem sutra po njega, upalio, sve radi normalno, normalo vuče, sve ok.. od tada sam prešao 500-600km i evo sad opet, ali je već treći dan na parkingu.
Dijagnostiku sam kačio (imam je) ništa ne prijavljuje nikakvu grešku..
Okačiću dva klipa, čisto da imate uvid... Ako imate neku ideju šta mi je činiti, dobrodošla je. Da napomenem da mi je ovo prva alfa, i da slabo znam o njima, ali tu mi je autodata, dijagnostika, i internet, pa ću naučiti sve što treba...
[youtube]HeR04B5bLl8[/youtube]
[youtube]A6fiS5xvCoY[/youtube]
Dizne teško da su, ne mogu da se začepe i odčepe sve u isto vreme, a ne izgleda uopšte kao da radi na 3 klipa ili slično... Pumpa, filter pumpe, koji je u pumpi ako sam dobro skontao? kako da dođem do pumpe, jel zna neko jel se teško skida/vadi?
I da, ništa ne puca, ne krči, ne lomi... samo se trese i ugasi.
Auto je 2001, 1,6TS, 150k km...
Upali normalno, normalno radi na leru, i mogu da vozim na leru nekoliko desetina metara, uguši se i ugasi... Počelo je da se dešava iznenada, drugi put. Jednostavno upali normalno, dam gas i uguši se. Desilo se da dva puta normalno proradi i vuče i obrtaje mogu da nabijem, ali počne da secka i ugasi se...
Sve ovo mi se desilo prvi put 31,12,2012... Tako se mučio do parkinga, ostavim ga, odem na doček, dođem sutra po njega, upalio, sve radi normalno, normalo vuče, sve ok.. od tada sam prešao 500-600km i evo sad opet, ali je već treći dan na parkingu.
Dijagnostiku sam kačio (imam je) ništa ne prijavljuje nikakvu grešku..
Okačiću dva klipa, čisto da imate uvid... Ako imate neku ideju šta mi je činiti, dobrodošla je. Da napomenem da mi je ovo prva alfa, i da slabo znam o njima, ali tu mi je autodata, dijagnostika, i internet, pa ću naučiti sve što treba...
[youtube]HeR04B5bLl8[/youtube]
[youtube]A6fiS5xvCoY[/youtube]
Dizne teško da su, ne mogu da se začepe i odčepe sve u isto vreme, a ne izgleda uopšte kao da radi na 3 klipa ili slično... Pumpa, filter pumpe, koji je u pumpi ako sam dobro skontao? kako da dođem do pumpe, jel zna neko jel se teško skida/vadi?
I da, ništa ne puca, ne krči, ne lomi... samo se trese i ugasi.
- Ducero
- Contact:
- Garaža: 145 Bomber,ostatak garaze zauzimaju bicikle
- Lokacija: gargantua
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Slicne probleme sam i ja imao,pa se ispostavilo da je senzora radilice.Mada,nisam siguran da je to tvoj problem Valjda ce se oglasiti neko sa vise iskustva....
I like big, fat men like you. When they fall, they make more noise. And sometimes they never get up.
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Ok, senzor radilice... Ali mi čudno, to se desilo već jednom pre mesec dana i od onda radio normalno do pre dva dana... Inače, oba puta pre nego što se ovo desilo, osetio sam u vožnji kao da slabije vuče, kao blago gušenje, ali kad dodam gas poleti... Oba puta, isto.
- boban07
- Garaža: Alfa 166 2.0 TS
- Lokacija: Zemun
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
izvadiš zadnje sedište i tu ti je pumpa ispod okruglog poklopca. Ali... mislim da nije do pumpe, ona ili radi ili ne radi. Pre će biti neki strujni prekid
- voki147
- Contact:
- Garaža: opel corsa c 1.2 , Alfa romeo 147 1.6 120ks
- Lokacija: NIS
- Lokacija: Nis
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
za pocetak bi izbegao da sam na rezervu i to pri kraju jer sam skoro imao probleme zbog toga sipaj mu vise benzina. pocni od toga tako su meni pricali.
- ivdzabg
- Garaža: Alfa 147 1.6 ts 77 kw
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Kada si poslednji put menjao svecice? Ja sam imao dosta slicnih problema, ne radi lepeza gasa, ne radi ler gas... sve dok nisam zamenio svecice i onda se auto preporodio.
Lepota je u ocima posmatraca.
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Ne znam ni koje, ni kakve, ni gde, ni koliko koštaju..
Danas sam opet prčkao nešto...
Seo, upalio, pustio ga na ler dok sam se cimao sa dijagnostikom, 2x se ugasio kad sam dodao gas, posle na ler jedno petnaestak minuta... Kada sam završio sa dijagnostikom i to, dam gas, prima kao blesav... Izvedem ga na bulevar i gas... ide kao poludeo... jedno 6-7 km... i samo počne da se guši... i jedva se dovučem do kuće... Znači u pola vožnje krene da se davi... i na ler voziti, čim dodam gas ugasi se... Šta je, ubijte me ako znam.
Ovaj dole sa vrednostima je kad se ugasio, tj. tokom te vožnje kada se ponašao normalno do se nije ugasio...
Dalje imamo air flow meter u grešci, to je maf kontam... a i po onom "grafiku" se vidi da ne menja stanje... Ali kada ga otkačim, ništa se bitno ne menja na bolje što se tiče problema...
Onda imam fuel level senzor, ne znam šta mu znači, ali sam obrisao i nije se pojavljivala opet...
Ovo je provereno kada je stao posle one situacije kada je normalno vožen, tj. danas...
Šta je serial W?
Inače, pozadi, kod gepeka, auspuha se cuje nešto sitno kao lupanje u auspuhu.. čujem iznutra, ali ne i napolje... Ako znači išta...
Da nije katalizator zapušen?
I šta je "canister purge valve, čemu služi, vidim da se nešto tripuje?
Ja ovako detaljno slikovito i video objašnjavam, kontam da je tako najbolje, znam da je dugačko i da davim, ali šta da radim, ja najradije ne bih ni imao problema
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Mislim da nije filter u njoj zaprljan toliko ili nešto...boban07 napisao:izvadiš zadnje sedište i tu ti je pumpa ispod okruglog poklopca. Ali... mislim da nije do pumpe, ona ili radi ili ne radi. Pre će biti neki strujni prekid
Nisam ih još menjao, ali sam siguran da su menjane pre oko 50000 km...ivdzabg napisao:Kada si poslednji put menjao svecice?
Ne znam ni koje, ni kakve, ni gde, ni koliko koštaju..
Naliću ga sutra koliko mogu finansijski ali cenim da nije to... Sad ima do jedne crte... dosta je to valjda da radi normalno... radio je i na minimumu teškom..voki147 napisao:za pocetak bi izbegao da sam na rezervu i to pri kraju jer sam skoro imao probleme zbog toga sipaj mu vise benzina. pocni od toga tako su meni pricali.
Danas sam opet prčkao nešto...
Seo, upalio, pustio ga na ler dok sam se cimao sa dijagnostikom, 2x se ugasio kad sam dodao gas, posle na ler jedno petnaestak minuta... Kada sam završio sa dijagnostikom i to, dam gas, prima kao blesav... Izvedem ga na bulevar i gas... ide kao poludeo... jedno 6-7 km... i samo počne da se guši... i jedva se dovučem do kuće... Znači u pola vožnje krene da se davi... i na ler voziti, čim dodam gas ugasi se... Šta je, ubijte me ako znam.
Ovaj dole sa vrednostima je kad se ugasio, tj. tokom te vožnje kada se ponašao normalno do se nije ugasio...
Dalje imamo air flow meter u grešci, to je maf kontam... a i po onom "grafiku" se vidi da ne menja stanje... Ali kada ga otkačim, ništa se bitno ne menja na bolje što se tiče problema...
Onda imam fuel level senzor, ne znam šta mu znači, ali sam obrisao i nije se pojavljivala opet...
Ovo je provereno kada je stao posle one situacije kada je normalno vožen, tj. danas...
Šta je serial W?
Inače, pozadi, kod gepeka, auspuha se cuje nešto sitno kao lupanje u auspuhu.. čujem iznutra, ali ne i napolje... Ako znači išta...
Da nije katalizator zapušen?
I šta je "canister purge valve, čemu služi, vidim da se nešto tripuje?
Ja ovako detaljno slikovito i video objašnjavam, kontam da je tako najbolje, znam da je dugačko i da davim, ali šta da radim, ja najradije ne bih ni imao problema
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Ajde da i ja dam neki "pametan" savet...iskreno nemam pojma sta ti se desava odnosno slicne problerme sam vidjao kod drugara na BMW-u, na leru radi do nekle pa se gasi, sa dosta gasa udavi se odmah, slicno kao i kod tebe. Problem je bio u izduvnom sistemu, odnosno uspuh mu se iscepao on je samo navario lim preko i to je sljakalo ali je on i dalje nastavljao da se trosi iznutra i na kraju je uspeo da skoro potpuno zatvori izduv. Naravno dalje se zna, zagusenje, vracanje u sistem i normalno davljenje.
Ne mora da znaci da je tebi auspuh ali proveri ceo izduvni sistem ako umes....
A mozda su i svecice, znaju i one da kvrcnu(nevezano koliko su stare, ako neznas jesu li odgovarajuce).
Iskreno se nadam da ce ti ovo pomoci i da kvar nije vece prirode.
Ne mora da znaci da je tebi auspuh ali proveri ceo izduvni sistem ako umes....
A mozda su i svecice, znaju i one da kvrcnu(nevezano koliko su stare, ako neznas jesu li odgovarajuce).
Iskreno se nadam da ce ti ovo pomoci i da kvar nije vece prirode.
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
E ovako.. Pošto vidim da od mene nema vajde, zvrcnem ja danas Fiatino u ns, piše na sajtu besplatan pregled i konstantacija kvara
Upalim, normalno odem do pumpe, sipam desetak litara čisto da se nađe, odem do servisa, sve se ponaša normalno od kad sam ga upalio... On tamo dijagnostiku, kaže ništa ne prijavljuje, sve ispravno, ne zna šta je... jedino kaže da je ili računar ili step motor, pošto kap nešto "cakće" kad daš kontakt, odnosno kad radi self check...
Kao možda je i žica za masu na ecu-u, pa je to skinuo, ošmirglao kontakte... Znači njegova sumnja pada na step motor, za koji mi reče da košta sto eura i da ga kupim pa ako je to, onda ok, ako nije da tražimo dalje... Kada se prikači na diag, ispisuje za step motor "u tijeku..." znači nešto ne dobija parametre.
Nikada nisam voleo te varijante kupi pa ako jeste, ako nije ostaje ti motor, kao da ja imam pare za bacanje...
Tako da ni u fiatinu ne znaju šta je. Ali sve pohvale za dečka koji me je primio odmah, i za trud/vreme koji je uložio, svaka mu čast! Na prvu loptu sam zadovoljan odnosom zaposlenih, ali fantomski je kvar, danas radi normalno ceo dan....
Tako da razumem i njih kada ne znaju šta da sumnjaju...
Od jutros radi, videćemo za dalje... Ne znam, nisam pametan.
Upalim, normalno odem do pumpe, sipam desetak litara čisto da se nađe, odem do servisa, sve se ponaša normalno od kad sam ga upalio... On tamo dijagnostiku, kaže ništa ne prijavljuje, sve ispravno, ne zna šta je... jedino kaže da je ili računar ili step motor, pošto kap nešto "cakće" kad daš kontakt, odnosno kad radi self check...
Kao možda je i žica za masu na ecu-u, pa je to skinuo, ošmirglao kontakte... Znači njegova sumnja pada na step motor, za koji mi reče da košta sto eura i da ga kupim pa ako je to, onda ok, ako nije da tražimo dalje... Kada se prikači na diag, ispisuje za step motor "u tijeku..." znači nešto ne dobija parametre.
Nikada nisam voleo te varijante kupi pa ako jeste, ako nije ostaje ti motor, kao da ja imam pare za bacanje...
Tako da ni u fiatinu ne znaju šta je. Ali sve pohvale za dečka koji me je primio odmah, i za trud/vreme koji je uložio, svaka mu čast! Na prvu loptu sam zadovoljan odnosom zaposlenih, ali fantomski je kvar, danas radi normalno ceo dan....
Tako da razumem i njih kada ne znaju šta da sumnjaju...
Od jutros radi, videćemo za dalje... Ne znam, nisam pametan.
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Čisto da se javim, još uvek radi bez problema... Ne znam ni kako ni zašto
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
moja teorija:
motoric za ler gas, to je u stvari mali elektroventil za vazduh koji pusta vazduh na usisu mimo leptira za gas. tako ECU kontrolise da obrtaji budu uvek idealni i malo dodaje ponekad da ne bi pao pritisak ulja odnosno obrtaji i da se pri oduzimanju gasa motor ne bi ugasio.
on zna za zabaguje i odbaguje se tako sto nabodes u leru gas preko 6500rpm i kad se vrati sve bude u redu. ako i to ne pomaze, onda skidanje klemi, brisanje ECU, sve po redu.
ako ni to ne pomogne, zamena.
srecno
motoric za ler gas, to je u stvari mali elektroventil za vazduh koji pusta vazduh na usisu mimo leptira za gas. tako ECU kontrolise da obrtaji budu uvek idealni i malo dodaje ponekad da ne bi pao pritisak ulja odnosno obrtaji i da se pri oduzimanju gasa motor ne bi ugasio.
on zna za zabaguje i odbaguje se tako sto nabodes u leru gas preko 6500rpm i kad se vrati sve bude u redu. ako i to ne pomaze, onda skidanje klemi, brisanje ECU, sve po redu.
ako ni to ne pomogne, zamena.
srecno
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
A čišćenje istog nebi pomoglo?
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- Mungos
- Garaža: Alfa Romeo 147 1,6 TS 2002
Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2003 - Lokacija: Mladenovac
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Meni je na bravu1,6 imao isti problem... sta nisam radio, I menjao. Na kraju sam dosao kod deka koji mi e izmerio pritisak na pumpi za gorivo I on je mnogo varirao, od merenja do merenja. Zamemio pumpu I resio desetomesecni problem. Proveri I filter za gorivo...
Ko ih nije probao, misli da nismo normalni...!
- savatic_147
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
druze,proveri svecice i bobine,ja sam imao takav problem,kako dam gas on zatrese,ili se ugasi,1. i 2- brzina,tako zeza par dana,pa radi normalno pa zeza,...a kompjuter nije mogao da ocita gresku,..lepo kupio svecice,zamenio ih i 1 bobinu koja je crkla zbog losih svecica i evo radi odlicno sad,...
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Evo od juče je na parkingu, ista stvar... Skoro mesec dana nisam imao problema.
U vožnji sam osetio ono poznato da kao ne prima gas, i znao sam da će stati samo sam čekao momenat.. posle minut dva, gotovo.
U pozadi, kao iz pravca gepeka se čuje nešto da klikće, cakće, ne znam kako da objasnim... Sumnjam na pumpu, kao da "srče".. ne umem da objasnim.
Mislio sam da auspuh lupka, ali se spolja kod auspuha ništa ne čuje... A od pokretnih delova ima samo pumpu. Nisam radio ništa po ovo pitanju, jer je radio normalno... Recimo 300-400 km, i eto.
Koliko on ima bobina? Osam?
Koliko znam ima osam svećica... Na koliko obrtaja se pale ove druge? inače, nešto ga i ne pržim, retko preko 3500 o/min..
Sutra ću ga u servis, pa skinuti pumpu i filter i proveriti. Jel ima neki how to manual, ili moram da radim eksplorativno, pošto ga sam radim... Dosuše u servisu, ali kod mog majstora alfe još nisu ulazile, pa ni on nije iskusan sa njima.. Tako da, moram sam.. Trenutno sam u KI, i biću tu neko vreme, pa nema ni nekog fiat servisa da mi je pouzdan... Eto.
U vožnji sam osetio ono poznato da kao ne prima gas, i znao sam da će stati samo sam čekao momenat.. posle minut dva, gotovo.
U pozadi, kao iz pravca gepeka se čuje nešto da klikće, cakće, ne znam kako da objasnim... Sumnjam na pumpu, kao da "srče".. ne umem da objasnim.
Mislio sam da auspuh lupka, ali se spolja kod auspuha ništa ne čuje... A od pokretnih delova ima samo pumpu. Nisam radio ništa po ovo pitanju, jer je radio normalno... Recimo 300-400 km, i eto.
Koliko on ima bobina? Osam?
Koliko znam ima osam svećica... Na koliko obrtaja se pale ove druge? inače, nešto ga i ne pržim, retko preko 3500 o/min..
Sutra ću ga u servis, pa skinuti pumpu i filter i proveriti. Jel ima neki how to manual, ili moram da radim eksplorativno, pošto ga sam radim... Dosuše u servisu, ali kod mog majstora alfe još nisu ulazile, pa ni on nije iskusan sa njima.. Tako da, moram sam.. Trenutno sam u KI, i biću tu neko vreme, pa nema ni nekog fiat servisa da mi je pouzdan... Eto.
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Ja sam skidao pumpu za benzin, imaš ovde:
viewtopic.php?f=13&t=53576&hilit=miris+benzina&start=25
Verovatno je isto na 147. Mora da se skine komplet zadnje sedište kako bi se prišlo pumpi. Onaj plastični prsten što drži pumpu se teško skida, ali postoji fora. Uzmeš malo veći šrafciger sa pljosnatim vrhom, prisloniš vrh na jedan od onih zubaca i udaraš čekićem u pravcu odvrtanja. Popustiće sigurno posle par udaraca
viewtopic.php?f=13&t=53576&hilit=miris+benzina&start=25
Verovatno je isto na 147. Mora da se skine komplet zadnje sedište kako bi se prišlo pumpi. Onaj plastični prsten što drži pumpu se teško skida, ali postoji fora. Uzmeš malo veći šrafciger sa pljosnatim vrhom, prisloniš vrh na jedan od onih zubaca i udaraš čekićem u pravcu odvrtanja. Popustiće sigurno posle par udaraca
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Ili još bolje, parče drveta... mene je bilo strah da lupam šrafcigerom da ne polomim prsten pa sam uzeo drvenu klocnu i popustio jesErGiO napisao: ali postoji fora. Uzmeš malo veći šrafciger sa pljosnatim vrhom, prisloniš vrh na jedan od onih zubaca i udaraš čekićem u pravcu odvrtanja. Popustiće sigurno posle par udaraca
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Skidao sam je na Megan-u, tamo mi se topila malo jer sam vozio na gas.. Jes zeznuto, ali sam je sredio onomad.
Nisam danas stigao da se zezam sa tim, sutra ću morati.
Nego, da napomenem... Auto i kada hoće da primi gas, neće preko 6500 obrtaja.. tu nekako gubi snagu, stane na 6,5. Neće da uđe u blokadu, a ulazio je kada sam ga kupio.. Jednom ili dva puta sam samo probao kad sam ga kupio, zašto bih ga silovao u međuvremenu bez potrebe. Ali sam zbog ovog problema probao, i neće. Znači i kada ide i radi normalno, ni tada neće preko 6500 obrtaja.
Ne znam da li to može biti podatak ka pravcu rešenja, i ne znam da li to može značiti da je pritisak, odnosno pumpa/filter ili motor ler gasa, odnosno klapne usisa?
Jel dobro ja to kontam?
Nisam danas stigao da se zezam sa tim, sutra ću morati.
Nego, da napomenem... Auto i kada hoće da primi gas, neće preko 6500 obrtaja.. tu nekako gubi snagu, stane na 6,5. Neće da uđe u blokadu, a ulazio je kada sam ga kupio.. Jednom ili dva puta sam samo probao kad sam ga kupio, zašto bih ga silovao u međuvremenu bez potrebe. Ali sam zbog ovog problema probao, i neće. Znači i kada ide i radi normalno, ni tada neće preko 6500 obrtaja.
Ne znam da li to može biti podatak ka pravcu rešenja, i ne znam da li to može značiti da je pritisak, odnosno pumpa/filter ili motor ler gasa, odnosno klapne usisa?
Jel dobro ja to kontam?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Servis "Luka", Živojina Ćuluma 24, NS.
Do tada može da se uradi "ECU Reset" procedura...
Do tada može da se uradi "ECU Reset" procedura...
Alfa je stil... ostalo je status...
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
U kikindi sam, kao što napomenuh.. a do ns nikako ne mogu doći...
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Jel mogu to sa fiat ecu scan-om, imam elm pa sa njim čačkam?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Trebalo bi da može iz MultiECUScana...
ili na osnovu ove procedure...
1. Disconnect battery for 45 mins
2. Reconnect battery, and turn ignition to MAR for 90 secs
3. Turn off and leave 90 secs
4. Start engine WITHOUT pressing throttle and let the car idle for 15 mins (I repeat, do not touch the throttle whilst the car is idling)
5. Turn engine off and leave for 10 minutes
6. Start the car and go for a drive, using a number of styles (eg town, motorway, thrash etc)
ili na osnovu ove procedure...
1. Disconnect battery for 45 mins
2. Reconnect battery, and turn ignition to MAR for 90 secs
3. Turn off and leave 90 secs
4. Start engine WITHOUT pressing throttle and let the car idle for 15 mins (I repeat, do not touch the throttle whilst the car is idling)
5. Turn engine off and leave for 10 minutes
6. Start the car and go for a drive, using a number of styles (eg town, motorway, thrash etc)
Alfa je stil... ostalo je status...
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
EcuScan kaže "failed to execute"... za taj proces.
Za drugu proceduru nisam imao vremena sad sam bio tamo gde je ostao.. 5 ujutru. Užas
Videću sutra šta i kako dalje...
EDIT: Da nije katalizator zapušen pa da ga guši? Da probam da ga otkačim možda? Ne znam više šta da mislim..
Za drugu proceduru nisam imao vremena sad sam bio tamo gde je ostao.. 5 ujutru. Užas
Videću sutra šta i kako dalje...
EDIT: Da nije katalizator zapušen pa da ga guši? Da probam da ga otkačim možda? Ne znam više šta da mislim..
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Ako nije nešto upalo u izduv (veće parče neke zaptivke, na primer) ili ako je katalizator toliko zapušen da motor neki put ne može ni da startuje, problem sa katalizatorom dođe do izražaja tek kad se dostigne veća ili radna temperatura...
Potrebno je da se zna i istorija problema: kada je i kako sve počelo, da li je ranije voženo bez ikakvih problema, da li je pre toga bilo nekih intervencija u servisu...?
Potrebno je da se zna i istorija problema: kada je i kako sve počelo, da li je ranije voženo bez ikakvih problema, da li je pre toga bilo nekih intervencija u servisu...?
Alfa je stil... ostalo je status...
- NpN
- Contact:
- Garaža: 147 1.6TS 105ks 2001 god
- Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: 147 problem sa gašenjem i vučom
Počelo je oko dva meseca posle kupovine, 31 decemba, kupio sam ga novembra a uvežen je avgusta i ništa ne znam o njemu.
Došao sam do pumpe danas, čudno se čuje, kao da baca vazduh kroz pumpu ili tako nekako ne radi ravnomerno kao "zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz" nego "zzzzz trk trk trk zzzzzzzzzzzz trk zzzzzzzzzzzztrk" itd.. Uostalom, evo video i zvuk pumpe, a u pozadini mog turiranja kad se ugasio... Nisam uspeo da je skinem danas, ali sutra ću čekić i letvu pa popuštaj.. pa da vidim...
[youtube]IjSy3NtIWME[/youtube]
Došao sam do pumpe danas, čudno se čuje, kao da baca vazduh kroz pumpu ili tako nekako ne radi ravnomerno kao "zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz" nego "zzzzz trk trk trk zzzzzzzzzzzz trk zzzzzzzzzzzztrk" itd.. Uostalom, evo video i zvuk pumpe, a u pozadini mog turiranja kad se ugasio... Nisam uspeo da je skinem danas, ali sutra ću čekić i letvu pa popuštaj.. pa da vidim...
[youtube]IjSy3NtIWME[/youtube]