Stranica 4 od 4

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Pon Mar 12, 2012 10:11 pm
od MUNDJA
dali neko može da mi kaže dali blokada EGER-a smeta i dali može da prouzrokuje neki kvar, u pitanju je 1.9 JTD. Pričajući sa više nazovi majstora i dobio sam različite odgovore

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Pon Mar 12, 2012 10:15 pm
od Sauriann
ne može da škodi. Ako je 8v lagano se rešava. Za Alfu ti ne treba više majstora već jedan, ali dobar. Forum koristi za više mišljenja :D
:arflag

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Pon Mar 12, 2012 10:23 pm
od MUNDJA
da 8v samo jedan "MAJSTOR" može da staviruke i alat na moju ALFICU i kad je došlo do problema i kad je ustanovio da je EGER blokirao ga je ja tako sad vozim i nema problema ali nekako mi frka pa onda tako pitam neki kažu nesmeta a jedan lik mi reče da nevalja za turbinu kao daje neki pritisak pa će ona da strada

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Uto Mar 13, 2012 7:31 am
od Djo83
taj lik koji ti je to rekao je bas "lik" :grin: i prica napamet

na 8v blokada EGR-a je preporucljiva iz svih razloga osim ekoloskog jer je onda motor Euro2 po pitanju emisije, ako bas toliko brines oko toga onda eto razloga da se ne blokira... :) ... sa tehnickim pregledom nema brige cisto da ne bude zabune...

dobitak je pre svega na odsustvu mogucnosti da zaprljan EGR ugushi perfomanse i da se cesce mora cisititi, a takodje i unutrasnjost motora je mnogo cistija jer nema izduvnih gasova na ponovnom sagorjevanju.

EGR slobodno odradi sam ako volis da cackas oko auta: otkacis crevo koje iz njega ide u usis (rebrasto metalno pod 90 stepeni savijeno), na strani EGR-a izvadi podlosku i odnesi je kod nekog limara i trazi da ti napravi istu takvu ali bez rupe u sredini. Po mogucstvu napravi od prohroma i rijesio si za sva vremena, lim ako nije bar 1mm debeo oce da progori od toplote i garezi nakon nekog vremena voznje recimo 5-10ak hiljada km.

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Uto Jun 06, 2017 9:40 am
od OMP
stara je tema ali sam je juce iskopao i citao detaljno pa resih da sve to isprobam kod mene kako su kolege pisale.
imam isti problem kao sto je Sauriann imao samo sto se kod mene greska pali i ulazi u safe svaki put na punom gasu cim takne 3000rpm u 3. ili 4. brzini, posto imam dva auta sa istim motorom odmah sam eliminisao overboost ventil i map senzor jer sam ih probao sa drugog auta.
danas krenem da gledam ona crevca oko pasteta i sam rad pastete i prema uputstvima kolege Dekija i tu naidjem na potencijalni problem, izgleda da polugica na pasteti glavi i ne uvlaci-izvlaci dovoljno, to sam ustanovio vizuelnim pregledom poredeci oba auta (ugasen motor i rad na leru) a takodje i skidanjem donjeg crevca sa overbusta u radu motora.
Kad skinem crevce na sivoj alfi (koja nema problema sa greskom) poluga se brzo izvuce u gornji polozaj, vracanjem crevca istog trenutka se poluga uvuce dole na nekih 1,5cm od pastete a ceo taj hod poluge od min do max je cca 3cm.
na plavoj alfi istim tim skidanjem crevca poluga jedva podje gore, max 5mm, a vracanjem crevca ne vrati se odmah dole kao na ovoj drugoj alfi nego se posle par sekundi postepeno lagano vraca a ceo hod poluge od min do max je oko 5-10mm sto znaci da nije isti kao na sivoj alfi i vrv nedovoljno šeta.
takodje kad probam ustima da vucem vakum na donje crevce overboosta i nema sanse da se polugica mrde ni milimetar dok na ispravnoj alfi uspevam da je pomerim bar 1cm (vrv bih i vise da imam toliki kapacitet puca :) )

probao sam da prskam neki sprej protiv korozije tj odvijac sprej ali izgleda nije urodilo plodom bar za sad.

takodje sam probao u leru da skinem gornje crevce sa overboosta i stavim na jezik, vuce vakum odlicno, sto znaci da je crevo do rezervoara ok, uzgred i naprskao malo dzek na rezervoaru za svaki slucaj.

sad me zanima posto ocigledno polugica pastete zeza na koji nacin moze to da se odglavi ako ovo sa sprejom ne urodi plodom???

evo i slika kako to izgleda na obe alfe....

na ispravnoj alfi, prva slika ugasen motor, druga slika ler,, jasno se vidi razlika u duzini poluge

Slika

Slika

ovo su slike sa druge alfe tj ove koja zeza (ova masnoca je od prskanja sprejom) razlika ler-ugasen motor gotovo da ne postoji cca 5mm


Slika

Slika

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Uto Jun 06, 2017 10:09 am
od Sauriann
Ako se ne razradi sa wd40, kupi drugu polovnu ili novu. Naravno, pre toga probaj da odradiš rokadu kao sa senzorima da bi znao da li tvoja pašteta pravi problem na drugoj alfi (probaj u vožnji).

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Uto Jun 06, 2017 10:21 am
od OMP
ne znam koliki je posao skinuti tu pastetu dal mogu to sam i da se nesto ne poremeti u stelovanju iste pa da napravim problem na oba auta :)

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Uto Jun 06, 2017 10:27 am
od Sauriann
Ma nećeš, to je čista mehanika :). Obeleži nekako gde je stajalo ako baš hoćeš da bude 1:1 kao što je bilo kad vratiš. Najbolje ako imaš kanal, lagano i bez brige.

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Uto Jun 06, 2017 10:34 am
od OMP
imam kanal ali mi je zeznuto da rasturam oba auta jer mi jedan treba svakodnevno pa ako nesto zagovnam ostajem bez oba auta neko vreme sto mi nije potrebno bas, probacu da je prskam jos sprejom i da sacekam mozda otpusti, ako ne oteracu kod drugara u servis pa neka mi on to rasturi, bitno da sam nasao problem, bar se nadam da je definitivno to i samo to :rolleyes:

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Uto Jun 06, 2017 8:16 pm
od mladenke
skines te dve matice koje su na pastetici i skines zeger osigurac na polugi pastete i zamenis. Mada nema sta da menjas ako ustima ne mozes da napravis vakum da se poluga uvuce pasteta je za menjanje, osim ako samo crevo nije negde zapuseno.

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Uto Jun 06, 2017 9:16 pm
od OMP
prskao sam je danas i kao da sam napravio mali pomak, sad kad vucem ustima (iz vise puta sa zadrzavanjem vakuma jezikom) hoce malo da mrda par mm ali jutros nije ni malo htela, kao da je krenula da otpusta ali je daleko to od onog mrdanja koje postizem istom metodom na drugom autu, videcu jos da naprskam sutra pa ako nista ovih dana cu na kanalu da vidim kako stoje stvari pa da je skinem ako mogu

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Sre Jun 14, 2017 4:18 pm
od OMP
danas na kanalu probao da skinem pastetu turbine ali nije mi uopste jasno odakle prici onoj poluzi i skinuti zeger, odozgo nemoguce niti se vidi, odozdo je vidim i mozda bih nekako mogao da izguram zeger srafcigerom uz 95% sansi da ga izgubim a sve i da uspem vratiti ga posle je nemoguca misija bez nekog dodatnog rasturanja delova okolo, jel skidao to neko i kako?

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Pon Jun 19, 2017 9:46 am
od mladenke
Pa napisah ti gore kako da skines najlakse. Skidao to milion puta, nije problem ni da se skine ni da se vrati ako ti ruke nisu ko lopate. :D

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Pon Jun 19, 2017 5:27 pm
od OMP
ok dva srafa su mi jasna ali nikako rukama tj prstima ne mogu da pridjem do polugice i zegera koja je skroz gore zavucena jedva je i vidim iz kanala, to mi nije jasno kako otkaciti jedino ako se polugica ne mrda kad se skinu srafovi pastete pa sa sve pastetom nekako sidje nize i bude pristupacnije??? :rolleyes:
i jel postoji sansa da se polugica posle razradi kad se skine pasteta ili mora zamena novom i koliko okvirno kostaju te pastete? (znam za ove carnex ali ove jtd ne znam :) )

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Pon Jun 19, 2017 10:39 pm
od mladenke
Kad otkacis dve matice pastetica pada na dole, samim tim i poluga, a zeger skidas srafcigerom, ili cime ti vec zgodno, to je klasican zeger osigurac, ne mozes ga skinuti prstima.

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Uto Jun 20, 2017 10:06 am
od OMP
ok probacu, kao sto odmah rekoh mogao bih srafcigerom da izbijem zeger (vrv cu ga i izgubiti) ali je problem posle to vratiti, negde procitah da i ne moram da ga vratim jer polugica ne moze da spadne :rolleyes: mada zasto bi postojao zeger ako ne treba :rolleyes:

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Uto Jun 20, 2017 10:33 am
od mladenke
Naravno da moze da spadne ako je ne vratis. Moras malo da budes mastovit, navuci kesu preko cele pastetice i poluge i onda kad izbijes zeger srafcigerom zeger ce biti u kesi. :D

Re: Problem na 3000 RPM

Poslato: Uto Jun 20, 2017 10:43 am
od OMP
to je dobra ideja nije mi palo na pamet ;) mada imam i neke magnete na stapu pa mogu sa njim da probam a kako vratiti zeger posle?

Poslato: Uto Jun 20, 2017 10:49 am
od ChobbyJTD
Ja bih radije skinuo branik i hladnjak, lakše je :)