Stranica 41 od 42

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Apr 23, 2017 8:24 pm
od mali radojica
karburator sprejevi iliti carbcleaner-i su obično jako agresivni prema gumicama i mekšoj plastici. ako na nekom delu postoje gumice ili neka slična zaptivka trerba obratiti pažnju da se ne ošteti. za te namene može da se koristi sprej za čišćenje kočnica koji je za nijansu slabiji ali ne oštećuje gumene delove.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Apr 23, 2017 9:59 pm
od ForestGump
Wurth Carb cleaner, kataloški broj 5851 113 500 ne nagriza ništa osim prljavštine iz plina. Provereno. Više puta. Ima ga svuda, košta oko 800din/500ml . Može i brake-cleaner ali ne skida (odn. mnogo teže skida) one karamelizovane naslage sa delova.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Apr 24, 2017 8:55 am
od mali radojica
to je dobro znati.

radio sam par puta sa nekim jeftinim carbcleaner-ima i samo što mi kožu sa ruku nisu skidali. a mislim i da piše na njima da se ne koriste na gumi i plastici. pa čisto da ljudi znaju da treba paziti pri kupovini.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Apr 24, 2017 9:52 pm
od ForestGump
Evo ja sam večeras na mojoj Alfi očistio tim cleaner-om venti na isparivaču Tomasetto. Sve u svemu - 20-ak minuta posla.Skidanje ventila, 10-ak minuta natapanja u tom cleaner-u, brisanje krpom i vraćanje nazad. Nipošto ne strugati klip i ne šmirglati ga, mora da ostane ispoliran jer će se inače ta smola još jače lepiti za njega.

Juče ujutro i jutros je bilo problema sa prvim prelaskom na gas, u smislu nije bilo moguće prebaciti sve dok se motor maltene nije ugrejao na radnu temperaturu. Videću ujutro kad krenem na posao kako će prebacivati. Očekujem - normalno.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Apr 25, 2017 1:46 pm
od Fittipaldi
Hvala svima na odgovorima. :drink Kod mene je trenutna situacija takva da vozim na benzin dok temperatura pređe 60-70 stepeni i onda prebacujem na plin ručno i bez problema. Isparivač je na takvom mestu da mora da se izvadi za svaku intervenciju na njemu tako da samostalno nemam volju da to radim . Pratiću situaciju pa ako se ne razradi samo, moraću kod majstora! :wave:

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Dec 06, 2017 1:41 pm
od djolers4
Evo i ja da se izjadam.Imam sekvent u Alfi 155 i sve je bilo ok do pre mesec dana.Prvo je pocelo sa podizanjem ler gasa cim prebaci na plin,pa je posle toga poceo da malo-malo prijavljuje kao da nema dovoljno gasa i da vraca na benzincim malo odlucnije stisnem gas.Bio sam jednom prilikom da odradim dijagnostiku i da uskladim mape ali nije bilo moguce bas zbog visokog lera na plinu,obara mapu.Nesto mi smrdi na map senzor gasa,ne znam da li zbog njega moze da bude povisen ler gas,krece se od 1100-1600 obrtaja.Na benzin je normalan ler,800 obrtaja.Posledica ovoga je povecana potrosnja gasa koju je nemoguce da spustim ispod 14l

LPG u Alfi

Poslato: Sre Dec 06, 2017 3:37 pm
od mali radojica
A filteri? Da nema opet onog mulja u plinu kao prosle godine?

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Dec 06, 2017 4:14 pm
od djolers4
Nemam,filteri promenjeni pre 6kkm,mada vidis,mogao bih opet da pogledam.Odvrtao sam sraf na isparivacu,nema nicega da izadje.Bas cu da skinem fitere i da vidim da li ima.sta da se istrese iz njih,to je par minuta posla.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Dec 06, 2017 4:27 pm
od Sule
Ja sam imao problem prošle godine,isto mi se dešavalo kao tebi da na jaci gas prebaci na benzin kao da nema plina. Uzrok je bila smola. Zaprlja se takozvana špulna na isparivacu i nece da propusta plin. Čišćenje isto pet minuta posla. Pre par dana sam imao isti problem sto znaci da je vreme za čišćenje. :)To se desava kad ima manje plina, kad je rezervoar pun nema tih problema, bar u početnoj fazi.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Dec 06, 2017 4:54 pm
od djolers4
Manje vise taj problem prebacivanja,veci problem mi je povecan ler gas na plin,i veca potrosnja kao posledica toga.Sutra se bacam na to,bice sjajno ako je do toga,rasturim cas posla,ocistim i probam.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Dec 07, 2017 8:53 pm
od ForestGump
Uzmi prvo i otkači vakuum-crevo između isparivača i usisne grane. Otkači ga sa grane i čepuj ga nekako, pa vidi da li će se ler-gas samo na benzinu srediti. Ako da - problem je ili vakuum crevo (falš vazduh) ili je prsla membrana u isparivaču pa ti gruva gas u usisnu nezavisno od gasnih injektora. Potvrda ovog drugog (prsla membrana) je vrlo lako: motor radi na gas sa otkačenim vakuum crevom sa grane - slobodan kraj creva gurneš u sunđer natopljen deterdžentom - ako duva balončiće= prsla je membrana u isparivaču.

Druga provera su sisice (uvodnice) za gas na usisnoj, da se nisu rasklimale. Treća provera ti je stanje creva za gas između uvodnica i gasnih dizni.

Inače da znaš, 155-ca hoće da diže ler kad je smeša prebogata, dodaje vazduh da bi se zaštitio katalizator. Strategija ubrizgavanja . Poklapa se sa tvojom velikom potrošnjom plina.
Proveri pa javljaj rezultat, ili ću ti pomoći ili ću nešto naučiti uz tebe :)

LPG u Alfi

Poslato: Pet Dec 08, 2017 8:56 am
od mali radojica
Ako sam ga dobro razumeo na benzinu mu je dobar ler gar a na plinu je povecan.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Dec 08, 2017 9:14 am
od djolers4
Svecice 4-krake eqyem,prvo cu od njih da podjem.Po servisnoj su menjane pre skoro 30kkm,stavljam od ponedeljka ngk bcp6e pa cemo videti.Moram svakako do plinadzije da pogleda parametre i eventualne greske.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Dec 08, 2017 11:54 am
od djolers4
Evo kako izgledaju svecice

Slika
Lose izgledaju,barem meni,neki problem postoji.E sad,da li su potrosene ili neodgovarujuce(skoro sigurno),oba ili nesto trece....
Auto na benzin kida,na plin imam manjak snage,jedno 10 % sigurno,najvise se oseti preko 5k i uzbrdo.Da nije povecane potrosnje ne bih se mnogo cimao.


P.S Skidao sam vakum crevo od isparivaca.Na benzin jedva radi kad skinem,na plin radi i dalje samo poveca jos vise ler i radi jako neravnomerno

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Jan 14, 2018 7:32 pm
od Duke Nukem
Ima li neko ideju gde se mogu naci normalna (ne dobra, vec normalna) creva za plin tj antifriz koji ide na isparivac?
Vec peti put u zadnjih 2 godine zaticem baru ispod kola, antifriz curi kod isparivaca...

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Jan 14, 2018 7:49 pm
od Shanirani
Meni je cureo i resio sam tako sto sam dotegnuo selne.
Vidi prvo gde ti curi.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Jan 16, 2018 8:22 pm
od ForestGump
@ Duke Nukem:

pitaj u "Elettrico" na Novom Beogradu, Džona Kenedija 14-16, 011/301-88-36 da li imaju creva za vodu "ITR Parker" na metar. Ako imaju - idi i kupi i rešio si problem. Isto tako, ako antifriz curi samo kod isparivača, moguće je da postoji curenje na lulici/priključku creva. Rešava se zamenom o-ringa ispod lulice ili teflon-trakom.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Jan 19, 2018 9:43 pm
od Duke Nukem
Ma creva su krsh, sve je dotezano, skracivano, menjano, ali creva na svakih par meseci cao, rupica ima negde, pa ti juri i trazi gde je, da popizdis.

Hvala za kontakt, uzecu i za rezervu :D

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Jan 25, 2018 1:26 am
od NikolaPG147
Pozdrav ljudi, interesuje me da li se može u Alfi romeo 156 2.0 jts 2004 godište ugraditi sekvencijalni gasni sistem osim uređaja koji su predviđeni za motore sa direktnim ubrizgavanjem goriva , koji model, cijena?

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Jan 25, 2018 3:11 pm
od edin
Samo iskljucivo uredjaji za direktno ubrizgavanje goriva...

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Jan 25, 2018 8:31 pm
od Caca
Zavoli ima uredjaje za jts cena 1.000€ sa ugradnjom

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Jan 25, 2018 11:30 pm
od ForestGump
NikolaPG147 napisao:Pozdrav ljudi, interesuje me da li se može u Alfi romeo 156 2.0 jts 2004 godište ugraditi sekvencijalni gasni sistem osim uređaja koji su predviđeni za motore sa direktnim ubrizgavanjem goriva , koji model, cijena?
Danas svi ozbiljni proizvođači autogasne opreme imaju u ponudi lpg uređaje za motore sa direktnim ubrizgavanjem ("direct injection", bez obzira da li to neko komercijalno zove JTS, GDI, HPI, FSI ili drugačije). Pitanje je koji od proizvođača ima u ponudi proveren uređaj specijalno za 2.0 JTS. Treba znati da svaki motor sa direktnim ubrizgavanjem benzina, ako je gasni uređaj sa ubrizgavanjem isparenog gasa, paralelno sa gasom troši i benzin u većem ili manjem udelu. Razloga su tri: sprečavanje izgorevanja benzinskih brizgača, održanje pritiska benzina u sistemu u propisanim granicama i kod motora sa slojevitim ubrizgavanjem nemogućnost ubrizgavanja isparenog gasa u "stratified" (slojevitom) režimu ubrizgavanja goriva. Postoje gasni uređaji sa ubrizgavanjem tečne faze gasa koji za ubrizgavanje gasa koriste komponente motora ( PVP i brizgači) i mogu da rade bez korišćenja benzina, na primer Vialle LPdi sistem.
Da bi se u bilo koji motor sa direktnim ubrizgavanjem ugradio gasni uređaj sa ubrizgavanjem isparenog gasa, taj uređaj mora biti namenjen striktno za taj model - motor - kontroler motora/EUR0 normativ - tip menjača - nivo opreme vozila. Stvar je u tome što kod tih uređaja nema naknadnog podešavanja već je gasni kontroler već programiran prema navedenim kriterijumima. Nemoguće je u radioničkim uslovima pravilno i kvalitetno programirati rad takvog uređaja, već to radi isključivo proizvođač gasnog uređaja . To je jedan od razloga zašto su ti uređaji skupi.

ZAVOLI:
VIALLE : https://use.zerniq.nl/upload/www.vialle ... ENG-LR.pdf

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Mar 14, 2018 11:44 pm
od boris014
Da priupitam i ja nesto..posto imam par nejasnoca oko plina u mom autu..na plinu uzasno radi..blago rceno..imam sekvent plin..mislim da je neki zavolli ili kako vec i neki OMVL dream xxi..trza ,neravnomerno radi na leru,tj kao neki stari dizel radi..bio sam kod jednog plinadzije koji mi je rekao da je taj sistem previse star i da nema nista zamenski za njega i pomenuo mi neku cifru od 250 evra..da bi sve to sredili..sto mi malo mnogo..e sad,interesuje me da li je zaista tako ili su samo hteli da me izvacare ili im se ne radi alfa,jer je to opsti problem nas alfista u malim sredinama,inace je 1,6 boxer,96 god..sta mi je ciniti..hvala za svaki savet,pomoc,sugestiju

Slika

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Mar 16, 2018 7:49 am
od Caca
AK Kole su zastupnici za Zavoli. Probaj kod njih.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Mar 18, 2018 10:49 pm
od ForestGump
boris014 napisao:Da priupitam i ja nesto..posto imam par nejasnoca oko plina u mom autu..na plinu uzasno radi..blago rceno..imam sekvent plin..mislim da je neki zavolli ili kako vec i neki OMVL dream xxi..trza ,neravnomerno radi na leru,tj kao neki stari dizel radi..bio sam kod jednog plinadzije koji mi je rekao da je taj sistem previse star i da nema nista zamenski za njega i pomenuo mi neku cifru od 250 evra..da bi sve to sredili..sto mi malo mnogo..e sad,interesuje me da li je zaista tako ili su samo hteli da me izvacare ili im se ne radi alfa,jer je to opsti problem nas alfista u malim sredinama,inace je 1,6 boxer,96 god..sta mi je ciniti..hvala za svaki savet,pomoc,sugestiju

Slika
"Zavoli" je najverovatnije isparivač/regulator pritiska. Ako je tip "ZETA N" - hoće vremenom da se zapuši, manifestuje se simptom tako što pri opterećenju vraća na benzin kao da je nestalo plina. Nije tvoj simptom ali da znaš da je moguće. Rešava se čišćenjem isparivača i preporuka je da se posle svakog otvaranja isparivača obavezno zamene membrane. Originale ima "Stanišić" Futog, šalje pouzećem.

Računar je OMVL koji jeste star i za koji ne znam da neko u Srbiji ima interfejs i dijagnostiku. Zato ti nude da ti zamene ceo sistem nečim što se može tu kod tebe lokalno održavati.

Simptom koji opisuješ 99% je vezan za plinske dizne. Ili su dotrajale pa se moraju zameniti ili su samo prljave od ovog našeg đubreta od gasa pa se (možda) mogu očistiti. Kreni od čišćenja dizni. Ako ne nađeš u svojoj maloj sredini nikoga ko to može da uradi, pošalji mi broj mobilnog na pp pa ćemo se čuti. Do tada, fotografiši plinske dizne na motoru pa okači sliku da vidim koje su.