Trapovi na našim Alfama
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Kakav je b8?
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- IvanNS
- Garaža: 159 kle kle kle, punto kle kle kle, superb kle kle kle
- Lokacija: NS
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Duplo bolji/skuplji od b4, ako se ne varam b6/b8 su u osnovi isti, sa tim sto je b6 predvidjen za fabricke opruge, a b8 ima nesto skracen klip i predvidjen je za spustena vozila.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
KYB takodje mogu da uzmem za nesto nizu cenu u odnosu na regularnu, ako je Monroe u najnizoj klasi, sta je onda ITN?
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nema loseg Bilsteina, nego kopija i nije iz Wagena sve original jer sam im ja vracao kopije, jedini od koga sam ja nabavio, a da ni jednom nije bila kopija je bio Vudim Trade. Ali ja godinama nabavljam iz Madjarske jer necu da se zamaram sa nasim "sve original, sta si vise ocekivao za 5000din" prodavcima.
Bilstein B4 i Monroe Reflex ne mogu da se porede kao amortizeri. Da stvar bude smesnija, Bilstein kopije su nekad bile bolje nego Monroe original.
Ivan je objasnio ok razliku izmedju B4, B6 i B8.
Sachs necu ni da komentarisem To je ono da od poznatih brendova Monroe ne bude najgori Sachs i Monroe mogu da valjaju mozda ako imate neki nov auto ili jako popularan model na zapadu, onda valjda naprave ok, valjda ih rade u nekoj ozbiljnijoj fabrici, ali ako uzimate za neki stariji auto onda dolazi iz njihovih fabrika u Turskoj i Tunisu i nisu ni vrata da se potpace.
Bilstein B4 i Monroe Reflex ne mogu da se porede kao amortizeri. Da stvar bude smesnija, Bilstein kopije su nekad bile bolje nego Monroe original.
Ivan je objasnio ok razliku izmedju B4, B6 i B8.
Sachs necu ni da komentarisem To je ono da od poznatih brendova Monroe ne bude najgori Sachs i Monroe mogu da valjaju mozda ako imate neki nov auto ili jako popularan model na zapadu, onda valjda naprave ok, valjda ih rade u nekoj ozbiljnijoj fabrici, ali ako uzimate za neki stariji auto onda dolazi iz njihovih fabrika u Turskoj i Tunisu i nisu ni vrata da se potpace.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Monroe koji sam ja uzeo u Wagenu je Poljska. Inace na prednjim tockovima imam Magneti Marelii amorte koje sam ugradio pre 50ak hiljada km, uzeti u Sakal Metal prodavnici, dobavljeni iz Madjarske. Bili su veoma jeftini i rekao aj da probam i evo do danas nemam problema, oba rade normalno nisu procureli. Inace ti prednji fabricki pre nego sto sam ih zamenio su bili jako mekani, bukvalno se prednji deo iznad amorta mogao ljuljati sa tri prsta... Ima na YT klipova kako proveriti amorte da li valjaju...
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Imam par prijatelja koji već godinama voze na Reflex i ništa im ne fali.
Što je najgore uglavnom su karavani koje baš preopterećuju.
Ovi zadnji su sa prijateljovog Stila. Taj često ide u lov na divlje svinje i Stilo koristi dok ne kupi neku neregistrovanu Nivu. Auto sav izubijan.
Što je najgore uglavnom su karavani koje baš preopterećuju.
Ovi zadnji su sa prijateljovog Stila. Taj često ide u lov na divlje svinje i Stilo koristi dok ne kupi neku neregistrovanu Nivu. Auto sav izubijan.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Bilo bi lepo videti neko konrektno poredjenje Monroe i KYB amorta, tj. jeftinih i skupih na "obicnim" autima koji se voze onako klasicno, recimo ja predjem godisnje 15-20k, od toga 70% po gradu 30% otvoren put. Ubjedjen sam da kod nas Monroe vozi daleko vise ljudi nego KYB ili Bilstein pa i da ima vise reklamacija opet je ocekivano. Ali sigurno ima puno vlasnika koje ti amorti dobro sluze. Za Monroe kruzi po netu prica da "nisu nesto" ali nesto nema previse konretnih dokaza. Sigurno je da mogucnost da upadne los primerak veca nego kod skupljih ali opet tu je garancija pa se moze zameniti.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Znam ja ljude, tocak samo sto ne otpadne a kaze vlasnik sve super kao nov, ide ko strela, trosi kao upaljac... Poenta je da nesto sto super sluzi moze razlicito da se tumaci.
Za razliku od vecine ljudi, ja ne pricam price osetim pod prstima i "vidim" kako se ponasa auto, ja govorim o onome sto sam merio na dyno za amortizere. Ali da se ne ponavljam ponovo po ko zna koji put.
Znam jedino da za 6 godina kad god sam nekome rekao da ce amortizer potrajati nakon merenja na dyno, tako je i bilo, kad sam rekao ne bih nista garantovao, bilo je da propadnu za 6 meseci.
Za razliku od vecine ljudi, ja ne pricam price osetim pod prstima i "vidim" kako se ponasa auto, ja govorim o onome sto sam merio na dyno za amortizere. Ali da se ne ponavljam ponovo po ko zna koji put.
Znam jedino da za 6 godina kad god sam nekome rekao da ce amortizer potrajati nakon merenja na dyno, tako je i bilo, kad sam rekao ne bih nista garantovao, bilo je da propadnu za 6 meseci.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
E to i mene zanima, gledam po netu, ali ne nalazim nista konkretno, recimo, neko se zali da su mu Monroe amortizeri tvrdi i onda kaze da ne valjaju, kao stari su bili meksi, pa bili su meksi zato sto su dotrajali, to recimo nije osnovana prituzba.
Razlika izmedju Monroe i KYB bi mi bila 800 dinara po amortizeru, sto nije puno, da ne kazem da je zanemarljivo, 10-ak litra goriva, ali sam prvo hteo da prodjem jeftinije sa varijantom polovnih dobrih, ali toga nema
BTW koje god da kupim ce sigurno biti bolji od ovih starih originalnih, od kojih je jedan krenuo da curka, ali hocu za svoj novac da izaberem najbolju opciju.
EDIT
I sta kaze Dyno za amortizere, Monroe Reflex vs KYB?
Razlika izmedju Monroe i KYB bi mi bila 800 dinara po amortizeru, sto nije puno, da ne kazem da je zanemarljivo, 10-ak litra goriva, ali sam prvo hteo da prodjem jeftinije sa varijantom polovnih dobrih, ali toga nema
BTW koje god da kupim ce sigurno biti bolji od ovih starih originalnih, od kojih je jedan krenuo da curka, ali hocu za svoj novac da izaberem najbolju opciju.
EDIT
I sta kaze Dyno za amortizere, Monroe Reflex vs KYB?
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Pa ako ti je svega 800din razlika onda nema sta da se mislis, idi na sigurniju opciju - KYB. Ja kad sam kupovao razlika je bila oko 3-4 hiljade din po komadu sto nije malo.
Sto se tice merenja na masini, ja to ne sporim sto ti kazes da je tacno ali pretpostavljam da si merio stare amortizere ono kad ljudi dodju da im se provere da li su za zamenu a ne nove nakon ugradnje?
Sto se tice merenja na masini, ja to ne sporim sto ti kazes da je tacno ali pretpostavljam da si merio stare amortizere ono kad ljudi dodju da im se provere da li su za zamenu a ne nove nakon ugradnje?
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
@Yugisha Ne znam dal o istom Sachs pricamo. Imam ih na drugom autu.. Perfekcija.
Sad, ako kolegi je auto za svaki dan i bez divljanja i nije patosiran, ja bih uzeo najpovoljniji a sa najduzom garancijom. Pa ako mu bude nesto, odes i zamene ti.
Sad, ako kolegi je auto za svaki dan i bez divljanja i nije patosiran, ja bih uzeo najpovoljniji a sa najduzom garancijom. Pa ako mu bude nesto, odes i zamene ti.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Od proizvodjaca koje sam radio su: Delphi, Sachs, Schwarz, Lip/QH, Bilstein, Monroe, SBB i neki italijanski, ne mogu nikako sad da se setim imena. KYB nisam radio jer vecina se odlucila za Bilstein. Merio sam i neke od poznatih domacih strucnjaka za modifikacije amortizera.
Merio sam naravno i polovne, ali ono sto ja pricam su novi amortizeri. Jer su smo proveravali da li su originali, kako funkcionisu, sta moze da se ocekuje od njih kad se ugradi... To sve moze da se vidi ako se znaju citati dobijene informacije.
Nije treskalica nego dyno, izmeri se i pre nego sto se ugradi i vrati se nazad ne koriscen u prodavnicu
Alonso, sta tacno definise perfekciju? Dugo ne propisa, auto ne lupa? Nije svaki amortizer isti kao sto nije ni auto, jer ako nisam u pravu, onda i VW ima stil i dusu
Merio sam naravno i polovne, ali ono sto ja pricam su novi amortizeri. Jer su smo proveravali da li su originali, kako funkcionisu, sta moze da se ocekuje od njih kad se ugradi... To sve moze da se vidi ako se znaju citati dobijene informacije.
Nije treskalica nego dyno, izmeri se i pre nego sto se ugradi i vrati se nazad ne koriscen u prodavnicu
Alonso, sta tacno definise perfekciju? Dugo ne propisa, auto ne lupa? Nije svaki amortizer isti kao sto nije ni auto, jer ako nisam u pravu, onda i VW ima stil i dusu
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Mozda ima na prethodnim stranama a sad nemam vremena da trazim, ali ako nema daj nam rezultate svega toga sto ste proveravali. Inace svaka cast za akciju . Ako ima negde ranije, potrazicu kad stignem.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Kucna je radinost, tako da nema fensi dijagram, ja moram rucno da obelezim rezultate pa bi bilo nezgodno sad kuckati sve, a nisam ni sve belezio Takodje podaci nemaju puno smisla jer svaki model auta ima neke svoje karateristike, mada se desavalo nekad da isti proizvodjac ima za dva modela iste karateristike. Ono sto se uvek izdvajalo je to da Bilstein uvek ima najvece maksimalne sile i karakteristike jednog od najudobnijeg. Dok drugi imaju uzak opseg rada, nije tako udoban i a nema tako velike sile ili je jedan od ta dva ekstrema, tipa jako udoban ali smesan po silama pa nije auto stabilan ali to je ono sto ljudi najcesce traze, nesto ubedljivo. Mnogi ljudi kazu vau kako lezi auto, jeste da je neudoban i tvrd ali se ne naginje i ko zavaren je ili vau sto je udoban, sve pliva auto ali to nije poenta amortizera, sto je auto udobniji a uz to stabilniji, to je amortizer kvalitetniji.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Ne osporavam ja tvoje znanje, i sam znas da sam te cimao za par stvari, samo moras da uzmes u obzir svoje potrebe i potrebe drugih ljudi.
Meni prvom ide u prilog da je Bilstajn najbolji jer planiram da kupim b8. Samo zamenskim Bilstajnom, vrv je to b4 ,majstori uzese lepe pare na ugradnju x2
Re: Trapovi na našim Alfama
Stabilnost, i vec dugo nije propiskio. Verovatno Sachs ide na tu kartu da je tvrdji malo (osetilo se zamenom) pa onda uspeva da traje dugo.YUgisa napisao:Alonso, sta tacno definise perfekciju? Dugo ne propisa, auto ne lupa? Nije svaki amortizer isti kao sto nije ni auto, jer ako nisam u pravu, onda i VW ima stil i dusu
Ne osporavam ja tvoje znanje, i sam znas da sam te cimao za par stvari, samo moras da uzmes u obzir svoje potrebe i potrebe drugih ljudi.
Meni prvom ide u prilog da je Bilstajn najbolji jer planiram da kupim b8. Samo zamenskim Bilstajnom, vrv je to b4 ,majstori uzese lepe pare na ugradnju x2
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nemam ja nista protiv toga da drugi zele nesto drugo, samo treba definisati sta je dobro ako neko tvrdi da je nesto dobro.
Ako ima 5 bitnih karateristika, onda treba definisati svih 5, a ne ustanoviti jednu i reci da je bolji od svih zanemarujuci ostale cetiri
U cenu ja nikad ne ulazim, jer ona varira od toliko faktora da makar koliko da se potrudis, uvek ces posle naleteti na nekog ko je nasao jeftinije. Uostalom bas i zbog te cene je i poenta pisanja, jer bilo je slucajeva da dva puta jeftiniji amortizer bude bolji neuporedivo.
Ako ima 5 bitnih karateristika, onda treba definisati svih 5, a ne ustanoviti jednu i reci da je bolji od svih zanemarujuci ostale cetiri
U cenu ja nikad ne ulazim, jer ona varira od toliko faktora da makar koliko da se potrudis, uvek ces posle naleteti na nekog ko je nasao jeftinije. Uostalom bas i zbog te cene je i poenta pisanja, jer bilo je slucajeva da dva puta jeftiniji amortizer bude bolji neuporedivo.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
YUgisa, kakav je ono sa Youtube dinamometar i kako radi ? Šta pokazuje ? Pokrivi vrat od gledanja, zar nije mogao da rotira snimak ili telefon.
Taj tvoj nešto slično kao one što zovu treskalice ili ?
Taj tvoj nešto slično kao one što zovu treskalice ili ?
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Jbg..ja znam 2 karakteristike Sachs-a najbitnije coveku koji menja amortizer.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nije moj snimak, ja sam samo stavio prvi koji mi izbacio Moj je na fazon kao taj sa snimka, nije treskalica. Treskalica daje informaciju kakvo je stanje amortizera, dobro ili lose, a dyno daje tacne informacije kakve su sile odnosno karateristike amortizera.
Alonso, koje su to?
Ono sto ja mogu da kazem za Bilstein je:
Odlicno trimovani po pitanju odbnosti i stabilnosti (malo gugla i moze se videti da vecina strucnjaka Bilstein stavlja u medju najbolje po kvalitetu ventilisanja amortizera)
Gasni visokog pritiska sto daje mnogo konstantnije performanse
Dugotrajnost
Cena za popularnije modele koja nije visa nego druga zvucna imena
Imaju pravi sportski amortizer (B6-B8)
Ima tu jos par stvari, ali to nije dostupno u banana drzavama...
Alonso, koje su to?
Ono sto ja mogu da kazem za Bilstein je:
Odlicno trimovani po pitanju odbnosti i stabilnosti (malo gugla i moze se videti da vecina strucnjaka Bilstein stavlja u medju najbolje po kvalitetu ventilisanja amortizera)
Gasni visokog pritiska sto daje mnogo konstantnije performanse
Dugotrajnost
Cena za popularnije modele koja nije visa nego druga zvucna imena
Imaju pravi sportski amortizer (B6-B8)
Ima tu jos par stvari, ali to nije dostupno u banana drzavama...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Porucio KYB, Bilstajn je dosta skuplji od cene za koju sam ja dobio, a tek Sachs, jedan komad kao par KYB.
- yorda
- Garaža: -
Citroen DS3 1.6THP, '10
---------------------------------
Ex: FIAT 500 '08 1.2 8v - Pablito
Ex: Alfa Romeo 147 Q2, 16v '07
Ex: Audi 80s, '89
Ex: Golf 3, GTI ABF 16v '95
Ex: Alfa Romeo 147 8v, '05 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Bolji su Kayaba, ja imam na kolima napred Kayaba, pozadi Monroe... Lepse drze auto, udobni su preko prepreka sa fabrickim q2 oprugama, otporniji dosta na udarce, auto je stabilan, dok pozadi onako, dosta poskakuje jer nisu bas amortizeri na 100% snage, potroseni su, i takodje auto da kazemo propada kad potopim gas sto npr. na 18icama moze dovesti do bezanja i gubitak gripa... Tako da ako ne ides na sportske varijante, kyb i nema greske... To ti je moj sud, ako ti ista znaci
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Kyb exel-g je sportski amort. Kao bilstein b6.
Ja ih imam napred. Dosta su tvrdji od obicnih amorta.
Ja ih imam napred. Dosta su tvrdji od obicnih amorta.